piątek, 3 maja 2013

szukam




Jak w tytule... szukam!
Szukam sposobu i wszelakich możliwości, 
by nie zakopywać talentów, które Bóg mi powierzył.
Przez długi czas mogłam służyć swoimi piosenkami
w przeróżnych wspólnotach, animując muzycznie modlitwy.
Od czasu, gdy stałam się mamą
i moje zaangażowanie w tego rodzaju działalność zmalało,
zaczęłam dostrzegać, że zakopuję swoje talenty.
Mimo, że nawet moje piosenki gdzieś-tam w świecie "żyją swoim życiem".

Coraz wyraźniej dostrzegam wezwanie, 
by modlić się tymi utworami.
Mocniej, więcej, bardziej, częściej... 
Choć trudno mi jeszcze sprecyzować konkrety.
gdzie..., z kim..., jak...

Dlatego kieruję do Was wszystkich zaproszenie.
Do każdego i każdej z Was, 
kto chciałby spotykać się i wspólnie modlić się tą muzyką.
Śpiewać, grać na dowolnym instrumencie na chwałę Bożą
i służyć tym innym ludziom,
wykorzystując te piosenki, które już powstały, ale też może tworzyć nowe.
Po prostu.. modlić się muzyką i pomóc w tym innym wierzącym...
Jeśli chcesz i czujesz wezwanie do takiego zaangażowania się, 
bądź możesz pomóc w Nucie Modlitwy w jakikolwiek inny sposób,
daj znać koniecznie! Czekamy. Mail: krysztofek@gmail.com.

Piosenka "Szukam" jest moją modlitwą za tę sprawę i za wszystkich ludzi,
którzy zechcą pomóc w tym projekcie.
Wierzę, że pomysł pochodzi od Boga,
że On sam będzie nas prowadził 
i zadba o najdrobniejszy szczegół w Nucie Modlitwy.



"Drodzy młodzi, 
nie zakopujcie waszych talentów, darów, które Bóg wam dał!
Nie lękajcie się marzyć o wielkich rzeczach!" 
(Papież Franciszek, 26.04.2013) 


"SZUKAM"
sł. muz. M. Krysztofek

Szukam chwały Świętego Imienia Twego    F C G a
Pośród ludzi, zwyczajnych świata spraw
Niech modlitwa ta płynie i dotknie Nieba
Panie, ześlij nam Twego Ducha!




1 komentarz:

dziękuję za każde dobre słowo